Wednesday, May 30, 2007

Intro lagi

Salam. Hehe saje je sblm ni testing2 123...'I feel like stupid when I'm speake in English!' hehe terbalik ler pulak..macam pernah ku dgr...Tapi...di mana ya?!

So nilah intro sbnr utk blog yg br je aku create minggu lepas;)

'Camera' ishh..aku mmg alergik bile dgr perkatan ni dulu...Aku ni mmg paling tak suka nak pose bile org nak amik gambar. Paling senang aku tunjuk gigi je!ekeke

Tapi klu dah jodoh, org kater tak kemana....Kenal je ngan hubby aku ni mmg aku pun mula kenal ngan 'camera'.

Igt dulu masa zaman bercinta hehe mula nak buka story ler ni..

Masa tu g dating kat Bukit Tinggi. Masa tu la fisrt time die kuarkan camera Konica Minolta die tu...sblm ni aku pernah dgr camera pun rasanya brand Canon, Kodak, pastu aper erk..ish..mmg tak tau snbrnyer pasal camera nih! Bile tgk brand Konica Minolta ni lagi la aku pelik..tp lantak ler, masa tu yg aku igt, byk sgt amik gambar..mm..yg pasti, gambar aku la yg byk! Tuhan jela yg tahu perasaan aku masa tu...menyampah pun ader, geram pun ader, kelakar pun ader gak..Tp sayang punya pasal...Suka hati ko lah labuu..hehe jgn marah ye Yg....

K la, itu citer dulu......skang ni plak dah lainnn......Klu Hb x bwk camera, aku plak yg tanya..'Yg, x bwk camera ke?!' hehe maklum ler..aku nikan PA tak bergaji dia. Hobi die skang dah jadi hoby aku gak;)

No comments: