Wednesday, January 5, 2011

PD

Cuti sekolah kali ni aku n hubby memula xde wat plan jejln reason, bz dgn wedding shahril. Tp last minutes ktrg booked PD Glory Beach Resort..satu mlm je. 30/12/2010, kebetulan plak dgn birthday hubby.

Sebenarnye saje nak bwk 4D g swimming...Dani Damia mmg suka sgt mandi manda nih...

Air coklat
Sampai je kat PD tu ktrg terus cek in lebih kurang dlm kul 3 gak. Lepas cek in, aku n hubby kuar cari makanan. Durrah & Damia pun ikut sekali. Dani nak tinggal coz die nak makan nasi goreng yg kitorang bwk dr umah je, sambil layan tv:) Hbs mkn kitrg tapau nasi Pataya utk Ria, maid aku. Blk bilik balik, mmg dh janji nak mandi terus ptg tu. 3D pun dh terus masing2 tukar uniform hehe. Aku plan ptg tu nak g mandi kat Teluk Kemang je, esok pagi baru la mandi kat pool.

Mama: Ptg ni kita mandi kat pantai ya.
Dani: Ha...pantai
Mama: Yela...best, kat sana ada bot..pantai ble main pasir..
Dani: Tak nak! ...huhu
Lerr ble plak die terus nak menangis
Mama: Nape?
Dani: Dani x nak mandi yang air coklat...nanti Dani terminum air dia..Dani nak mandi kat bwh tu huhuhuhu uwaaa
Mama: ohh...

Setelah diskus dgn hubby, ktrg pun bermandi manda pool kat bwh je...


tomey mcm frog
hehe sampai hati....
ni 1st time ktrg bwk Batrisya mandi manda. Tak sangka plak rupanya dia suka sgt swimming! Letak je dlm air, terus tangan dgn kaki die berenang...hehe tomey sgt..
Mcm dh biasa berenang plak...Kaki dia pun, cepok cepok..macam frog berenang plak hehe
Frog yg demuk hehe

Durah Demam
Lain plak dgn Durah. Die mmg excited nak mandi..tp sekali jumpa air...hehe penakut. Melekat je dgn abah die...dh le bdn cekeding, cian die menggigil2....die la org pertama yg naik. Kesian tgk die sejuk, aku peluk die dgn towel..

Durah: mama, Durah demam..
Mama: Ye ke..cian die
Aku buat2 pegang kpl die. Ok je sbnrnyer.Tp mmg die mnggigil habis. Esok pagi2 die org pertama ajak g Swimming!
Tp cam biasa, paling awal naik hehe

No comments: